حسيني: اميدوارم درخشان مرا ببخشد
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

حسيني: اميدوارم درخشان مرا ببخشد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:5
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم درخشان مرا ببخشد تا بتوانم بار ديگر به ترکيب پرسپوليس اضافه شوم و به اين تيم و هوادارانش خدمت کنم.

ميثم حسيني در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد برگزاري جلسه کميته‌ انضباطي‌اش در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: جلسه خوبي با حضور آقايان سياسي، خواجه‌وند و منتقمي برگزار شد. واقعيت اين است که آقاي درخشان از من دلخور است.

وي ادامه داد: من از حميد درخشان عذرخواهي مي‌کنم که چنين صحبت‌هايي را مطرح کردم. اميدوارم درخشان من را ببخشد و بتوانم بار ديگر به پرسپوليس اضافه شوم و به اين تيم و هوادارانش خدمت کنم. من شرايط بدي داشتم که آن حرف‌ها را زدم. باز هم از درخشان عذرخواهي مي‌کنم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: جا دارد از آقايان سياسي، منتقمي و خواجه‌وند هم تشکر کنم که پاي صحبت‌هاي من نشستند و در تلاش هستند تا مشکل مرا حل کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید